неделя, 1 март 2009 г.

Вина

Омръзна ми да нося
ненужна вина,
виновна в очите на другите
за техните дела:
как, защо съм реагирала
или пък що не съм...
била съм злобна,
лицемерна,
била съм зла и надменна...
Всеобщо зло,
на всички им вредя
особено на шепа хора,
които са върха...
На един му преча да се моли
и да си живей живота, както знай...
предала съм го
най- позорно
и е жертва, то се знай...
Не мислеше, когато
беше просто като полудял
и моята подкрепа безцеремонно бе презрял.
Отново съм виновна,
че крадяла съм живот,
кой пък иска да открадне
такъв объркан, тъжен...кой?
Споделях го, защо ли?
напразно е било...
Виновна съм, виновна съм,
за всичко съм виновна...
Хора,
не разбрахте ли
защо в световна криза сте сега...
виновна съм и за това...
:)
1.03.09


ОБЯВА

Поемане на вини: всякакви-
лични и служебни.
Не се чудете,
изсипете ни ги
и си живейте леко...

***
Вини като дини
носим всякакви.
Натоварете ни веднага,
без да ви призлява,
ще дишате спокойно,
нали друг се гърчи тройно...
:)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар